• 1,5% dla Klubu SZANSY

Wycieczka na Święty Krzyż

W dniach 29-30.11.2005 roku Stowarzyszenie Na Rzecz Warsztatu Terapii Zajęciowej „SZANSA” zorganizowało dla uczestników WTZ ul. łżecka 31 w Ostrowcu Świętokrzyskim wycieczkę. Tym razem pojechaliśmy zwiedzać Święty Krzyż. Mimo zimowej pory tej jesieni wycieczkę chyba można uznać za udaną.

Zapraszamy do oglądania fotek w Galerii Zdjęć na stronie Stowarzyszenia.

Wyruszyliśmy we wtorek o godzinie 9.02 z parkingu nad Targowiskiem Miejskim

Na Święty Krzyż dotarliśmy bez większych utrudnień (mimo śliskiej drogi)

Na najpiękniejszym szczycie Gór Świętokrzyskich zwiedzaliśmy Muzeum Przyrodnicze oraz Klasztor a także podziwialiśmy także pięknie oszronione i pokryte śniegiem drzewa.

Nastęnie poszliśmy do Jadłodajni Benedyktyńskiej, gdzie zjedliśmy pyszny bigosik przyrządzany na Świętym Krzyżu 🙂

Na szczycie zrobiliśmy sobie fotkę grupową

Następnie pojechaliśmy do naszego miejsca noclegowego, czyli Ośrodka Wypoczynkowego „LOTNIK” w Golejowie

Po drodze zatrzymaliśmy się tylko w Łagowie na drobne zakupy, bo po sezonie w Golejowie nie da się nic kupić.

Po rozlokowaniu się w pokojach udaliśmy się na obiad, gdzie zaserwowano nam zupkę pieczarkową z makaronem oraz na drugie danie ziemniaki z piersią z kurczaka i surówką.

Następnie każdy miał czas do swojej dyspozycji.

Wieczorem na kolację mieliśmy do spożycia ciepłą strawę a’la strogonow oraz porcję m.in. wędliny i sera zółtego.

Po kolacji zaczęły się przygotowania do dyskoteki andrzejkowej, w której wzięli udział także nasi sąsiedzi z Ośrodka.

Po dyskotece wszyscy grzecznie udali się na spoczynek, aby rano wstać, zjeść śniadanie, na którym można było zjeść płatki śniadaniowe z mlekiem albo żurek z jajkiem i kiełbaską oraz bardziej tardycyjne potrawy czyli np. bułkę z wędliną lub serem zółtym.

Po śniadaniu spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w trasę do Ostrowca. Mimo złych warunków pogodowych panujących na drodze dojechaliśmy na miejsce zbiórki.

Print Friendly, PDF & Email

Brak możliwości komentowania.

• Wsparcie finansowe na działalność Stowarzyszenia „SZANSA” można przekazywać na konto:
    Bank PEKAO S.A. 61 1240 5035 1111 0000 5568 4819 z dopiskiem „Na działalnosć statutową”